Sammen med Laura

Idag har jeg været i byen og få Bobble Tea og bare kiggede i nogle butikker jeg skulle derind sammen med en veninde og vi mødes i bussen fordi den bus jeg tog derind gik op til min veninde også kunne hun bare tage den deroppe i stedet for at gå helt ned til det busstoppested hvor jeg tog på bussen. Da vi kom ind i byen købte vi en Bobble Tea og vi fik et gavekort på Bobble Tea på 25 kroner og det starter på mandag men man behøver ikke og skynde dig og få den gratis Bobble Tea man kan stadig vente for udløbsdatoen er den 31/8-2013 så man har da god tid. Så gik vi lidt rundt i byen og gik ind i en masse butikker bare for at kigge om de havde noget som vi manglede. Vi blev hele tiden sultne nok fordi vi ikke fik særlig meget til morgenmad så derfor var vi hele tiden sultne. Da vi kom hjem fra byen af gik vi ned og badede og der var mange brændmænd men vi kiggede om der var nogle brændmænd der hvor vi havde tænkt os og svømme hen. Man skal altid kigge om der er nogle brændmænd inden men går ned i vandet for der kan jo godt være en brændmænd og man så ikke lige har set den men altså jeg blev ikke brændt af en brændmand og det gjorde min veninde hellere ikke. Vi cyklede hjem til mig og gik ud til kaninen som jeg passer og bagefter skulle vi spise aftensmad og til allersidst gik vi en tur med Mollie og vi fik en is til sidst men da vi så kom hjem tog min veninde hjem og jeg hørte musik og så tv.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-