Ondt i maven

Da jeg vågnede havde jeg sådan ondt i maven og det var nok fordi jeg var sulten tror jeg. Efter morgenmaden gik min mor og jeg ned til poolen og jeg havde det ikke særlig godt da jeg jo havde ondt i maven. Så da min far kom hjem fra hans cykeltur gik jeg op i lejligheden for at slappe af men det bliver ikke bedre. Jeg havde ondt i maven hele tiden men jeg tror nok det går væk på et tidspunkt altså det håber jeg da ellers så er jeg da på den. Mine forældre gik ned til poolen efter vi havde spist frokost og jeg blev oppe i lejligheden indtil jeg var i strand til at gå ned til poolen. Efter jeg havde snakket med min veninde Martina på Skype og da hun så ikke kunne snakke mere så prøvede jeg og gå derned men det hjælp nu ikke særlig meget jeg havde stadig ondt i maven. Da klokken blev 18:00 gik vi alle sammen op og skulle til at lave aftensmad og jeg sad bare inde på mit værelse og spillede og mange andre ting. Efter aftensmaden spiller min far og jeg kort og efter det sidder jeg lidt med min mobil og efter det går jeg i seng. Jeg gik megt tidligt i seng idag da jeg ondt i maven nu håber jeg når jeg vågner i morgnen at jeg ikke har ondt i maven mere. 

Kommentarer

  1. Kan du ikke sætte en masse billeder ind fra din ferie?! :'))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo altså det skal jeg nok når jeg kommer hjem og sådan nogle ting!! <3
      Kan du ikke også gøre det ved din ferie når du skal til Tyrkiet <3
      Skriv over Facebook det er nemmere <3

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-