Fødselsdag hos Farmor

Idag skal jeg op for at holde fødselsdag for min farmor sammen med min fars side af familien. Imens de andre ikke er kommet endnu går vi ind i nogle butikker og kigger lidt rundt og ser om vi kan finde noget og jeg købte 2 postkort. Lidt efter kommer min kusine og hendes familie. Efter det går vi en lille tur for vi havde først bestilt bor klokken 18:00. Da vi var færdig med at gå så går vi over til der hvor vi skal spise og vi bestiller drikkevarer og så kan vi bare selv tage vores menu det er nemlig tag selv mad. Det meste af maden er fisk og noget af det er andet er også fik. Jeg glæder mig sådan til desserten der er nemlig en chokoladefontæne som man kan putte noget frugt ind i og det smagte simpelthen bare så godt. Farmor fik noget tøj, sommerdyne, chokolade, penge, sko og morgenkåbe. Inden vi alle sammen tager hjem deroppe fra går vi ned til stranden for at gå en tur. Os børn går op hvor der er en masse sand og vi hopper derned fra og tilsidst er der en kanon som skal skydes og jeg filmer det og jeg for ondt i det ene ører.













Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-