Fødselsdag Invitationer

Idag har jeg lavet mine fødselsdag invitationer færdig, har lavet nogle lektier, snakket med min veninde i telefon, set tv, hørt musik. Jeg skal passe en kanin på torsdag og jeg glæder mig helt vildt. Til at passe kaninen og jeg håber den for nogle gode tider sammen med mine forældre, Mollie og jeg. Lige nu sidder jeg og hører musik, tager neglelak på og jeg skal snart spise og når jeg har spist vil jeg gå en tur med Mollie hvor jeg vil finde en postkasse hvor jeg kan putte mine invitationer til vores fødselsdag. Min mor og jeg holder vores fødselsdag sammen fordi det er nemmere fordi vi har fødselsdag i denne samme måned og så kan vi jo lige så godt tage dem alle sammen med hjem og holde vores fødselsdage. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-