Bytur med min mor

Idag tog min mor og jeg på en bytur sammen fordi at jeg havde sådan set en trøje jeg så gerne ville have i en bestemt butik, men da jeg kom derind havde de ikke den trøje jeg gerne ville have så det var øv ja. Vi tog derind når de åbnede og alle butikkerne åbnede klokken 10:00 og jeg skulle godt nok ind i en masse prøve rum og alt sådan noget for altså man gider jo ikke og have noget tøj som er for stort som man jo så gerne vil have men det kan man bare ikke fordi tøjet simpelthen er alt for stort. Vi kommer hjem fra byturen og vi for frokost og efter frokosten skal jeg gå med min hund og imens jeg går med min hund havde jeg ikke set at min veninde havde ringet så jeg ringer til hende og vi mødes på en vej. Vi gik hjem til mig men jeg skulle lige have ryddet op inde vi kunne være på mit værelse for jeg havde nemlig ikke nået det inden vi skulle være sammen for hun tog hjem til mig direkte vi havde mødtes. Vi legede fange leg med min hund, gik ned på stranden, gik hjem og lavede popcorn, så en film, hygge os, lavede videoer og havde det bare rigtig hyggeligt.

Fakta om tøjet:
Lyseblå shorts købt fra Creme Fraiche 100 kroner
Mørkeblå shorts købt fra Creme Fraiche 125 kroner
All Starts 74 købt fra Creme Fraiche 65 kroner 
Top fra H&M 50 kroner 
Top fra Vero Moda 280 kroner 
Cardigan fra Amalia 150 kroner 
Bikini Top fra Triumph 300 kroner 
Fødselsdags Invitationer fra Bog & Ide15 kroner 
Studiekalender fra Bog & Ide 60 kroner









Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-