Spille dag

Da vi har spist morgenmad skal min far ud og cykle og min mor tager ud og løber og lige nu sidder jeg bare og spiller på min iPad og pakker det som vi skal have med ned til poolen. Min mor kommer hjem fra løbeturen og vi tager ned til poolen. Vi kommer ned til poolen og det første vi gør er at gå i poolen fordi det simpelthen er så varmt nu når vi er ude i poolen spiller vi brætspil. Vi kan simpelthen ikke skyde og slå ordenligt til bolden det er nok fordi at det er morgen og vi ikke er varmet op til at spille. Min mor går op af poolen og jeg svømmer videre. Min mor sidder og læser en bog og jeg hører musik endda meget god musik for det er nemlig Justin Bieber musik!! Min far kommer hjem fra hans cykeltur og jeg går op og gør klar til at vi skal have frokost. Vi går ned til poolen igen og min mor læser og min far ser cykelløb men han er desværre faldet i søvn. Så jeg må vække ham så vi kan tage et spil 500. Efter og have ligget og slikket sol og spillet brætspil og 500 skulle vi op og handle og bagefter hjem og lave aftensmad. Så var den dag også gået. Nu skal vi have lækkert dessert.


















































Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-