Bogen

Idag har jeg spillet kort sammen med mine forældre og min veninde. Så læste jeg i en bog som hedder "evermore" skrevet af Alyson Noel men jeg er ikke kommet særlig langt i denne bog da der er mange sidder i den. Jeg skal nok læse mere i bogen bare rolig men jeg læser nok ikke særlig mange sider men det skal jeg nok da jeg snart vil være færdig med den. Jeg vil nemlig gerne begynde og læse i nogle bøger som hedder Pretty Little Lairs og Pretty Little Lairs er en serie men man kan også få dem i bøger men jeg begyndte så først og se serien i stedet for at læse bøgerne først. Det vil jeg gøre når jeg har set hele serien færdig så vil jeg begynde og læse bøgerne af Pretty Little Lairs for det er ikke altid at der sker det samme i serien ligesom i bøgerne. Men videre til hvad jeg har lavet idag ikke mere om bogen nå men jeg har været oppe og svømme ved poolen og det var meget koldt endda alt for koldt men jeg kom i men det tog lang tid. Efter aftensmaden går jeg over og ser til min veninde om hun er hjemme men det er hun ikke så jeg går ned på fodboldbanen og finder hende. Lidt senere går jeg hjem fordi jeg gerne vil se en film da jeg er meget træt. 




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-