Tyskland

Så går turen til Tyskland og jeg glæder mig til at komme ned til min veninde så vi kan være sammen. Jeg syntes det tog pænt langt og kører til grænsen og så hen til hvor vi skulle være. Så er vi endelig kommet til hvor vi skal være og jeg går over og finder min veninde også er vi sammen vi går lidt og tilsidst sidder vi hjemme hos mig og spiller UNO det er lang tid jeg har spillet UNO men det gik meget fint. Så kom hendes lillebror og hans veninde som bor lige over for dem på pladsen og de går også på samme skole. Hun skulle hjem at spise og jeg fyldte hende hjem og Mollie og jeg fik en tur og da jeg kom hjem skulle vi også spise og da jeg var færdig prøvede jeg og finde min veninde og fandt hende nede ved fodboldbanen sammen med hendes andre veninder som jeg nok også snart bliver gode venner med på et eller andet tidspunkt i hvert fald. Senere på aftenen går jeg hjem for at se en film som jeg havde fået igår på min fødselsdag det er en okay film men det er nok ikke en film jeg kan anbefale som i måske vil kunne lide så god var den heller ikke syntes jeg men fin nok. Nu vil jeg gøre mig klar til at sove. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-