Fødselsdag!!


Idag har jeg så fødselsdag og jeg har glædet mig helt vildt til denne dag den kommer jo kun hver år i en måned så man har jo ikke fødselsdag hele året vel men altså nu når man er enebarn bliver man nu også forkælet så det er som om at man også for nogle gaver selvom man ikke har fødselsdag. Det er bare helt vildt fedt det kan jeg godt lide men på den anden side vil jeg virkelig også gerne have en storsøster eller en storebror eller bare et eller andet. Det kan godt være jeg har nogle søskende der hvor jeg oprindeligt kommer fra det ved jeg bare ikke endnu. Jeg tror ikke jeg har man altså det kan selvfølgelig godt være man ved jo aldrig. Videre til min fødselsdag ikke mere om det men altså jeg har haft en meget god fødselsdag. Jeg startede dagen ud med at se Pretty Little Lairs som vi havde optaget og min far gik over og købte morgenbrød ved bageren sammen med Mollie. Så skulle vi spise direkte efter han kom hjem men det ville jeg ikke rigtig altså jeg ville gerne se mere Pretty Little Laris man altså det kunne jeg ikke rigtig så jeg blev nød til at få noget morgenmad. Da jeg kom til bordet fik jeg gaver jeg fik to hoptimister, sokker, kjole, dvd, sko og noget makeup og jeg må selv vælge om jeg vil have en Gucci taske eller en Gucci pung men jeg vil helst have en taske men det kommer an på hvor meget prisen er på sådan en taske for altså hvis den koster alt for meget vil mine forældre nok ikke give mig sådan en men altså nu må vi vel se på det. Jeg gik lige en tur jeg skulle hjem til en af mine venner og da jeg ikke kunne være der mere da jeg skulle hjem og i bad da jeg snart skulle på restaurant måtte jeg tage hjem for det kan godt tage pænt lang tid når jeg skal vaske hår og sådan noget sådan er det jo med piger og deres lange hår. Jeg mødte ind i mine 3 veninder på vejen hjem og de spurgte til en masse hvad jeg havde fået og hvad jeg lavede udenfor og derefter mødte jeg også nogle som jeg kendte også fandt jeg min mor hun var ude og gå med Mollie. Jeg skynder mig hjem og går direkte i bad og skynder mig så meget jeg kan vi skal jo helst ikke komme for sent på restaurant som vi har bestil. Da jeg var færdig i badet kiggede jeg efter Gucci tasker på nettet og nu skulle vi af sted. Vi kørte ud til Jensens Bøfhus og der fik vi lækkert mad og da jeg kom hjem skulle jeg gå med min hund og så gik jeg over til en af mine veninder for at se om hun var hjemme jeg nåede næsten slet ikke over til hendes hus men jeg mødte dem på vejen og det var jo godt nok. Vi gik hjem med min hund og de spurgte om jeg ville med hen og have en is og jeg sagde selvfølgelig ja. Vi spiste isen og bagefter gik vi alle sammen hjem jeg gik hjem til mig selv og de gik også hjem til sig selv. Jeg skulle lige nå og se den sidste Pretty Little Lairs som vi havde optaget så den nåede jeg og se inden mine forældre ville op i deres seng jeg låner altid deres seng når jeg ser noget tv som vi har optaget for jeg kan ikke optage det inde på mit værelse. Det har været en fantastik dag med masser af solskin og godt vejr det var nok pågrund af jeg havde fødselsdag for det håbede jeg da i hvert fald. 











Kommentarer

  1. Hurra og tillykke! Lyder til, at du havde en rigtig god dag.

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
  2. Mange tak og jeg havde en rigtig god dag. Vil du være en af mine fastelæser på min blog?

    Knus
    Line

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-