Sommerhus

Idag skal jeg op i sommerhus sammen med min veninde og hendes familie vi kører lidt over middag og jeg kan ikke huske hvornår vi er oppe i sommerhuset men det er også lige meget. Da vi ankom til sommerhuset skulle vi lave nogle buer til deres kanin og jeg hjælp dem selvfølglig. Efter det spillede vi Uno og bagefter skulle vi finde ud af hvad vi skulle have og spise og hvad vi manglede så vi kørte så ud for at handle. Da vi kom hjem så havde vi tænkt os at vi alle sammen gerne ville med op og svømme. Vi svømmede i sådan cirka 2 timer enkelt sådan noget. Vi gjorde os klar til at tage hjem ad og på vejen hjem sagde vi alle sammen at vi var sultne og det var vi også. Efter maden havde vi tænkt os og se en film og derefter skulle vi sove. 















Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-