Skal passe kanin

Så er jeg lige kommet hjem fra min veninde og vi skal passe kanin i denne her weekend indtil mandag eller tirsdag. Min veninde og jeg laver forskellige ting sammen med hendes lillesøster og når de er taget hjem skal jeg gå en tur med min hund Mollie og så kan jeg se min anden veninde helt nede forenden af vejen hvor jeg stormer hen til hende sammen med min hund. Vi løber faktisk men det er lidt svært og løbe hurtigt når Mollie også skal med men vi når det lige og hun venter også på os lige foran mit hus. Vi går så ind og finder en Justin Bieber Quiz bog hvor vi svare på nogle spørgsmål og derefter tager vi ned til stranden for at bade men vi når ikke og komme ud og bade fordi der er alt for mange brandmænd selvom vi prøver og gå ud i vandet så hver gang vi går nogle par skidt så kommer der en brandmænd der hvor vi er. Vi går længere hen af fordi der ikke er særlig mange mennesker der hvor vi bader men der er der også nogle par brændmænd altså jeg tror at der var lige mange brændmænd der hvor vi var først og der hvor vi gik hen. Vi så nogle af vores venner som vi kendte men vi vidste ikke rigtig om de kunne huske os. Lidt efter gik vi hjem ad og da vi kom hjem så vi lidt tv på vores computer så skulle vi spise og imens min hund lige skulle have noget og spise så vi tv imens men så kaldte min mor og vi skulle gå med hende. Vi så tv igen og klokken 19:30 skulle vi mødes med nogle fra vores klasse fordi vi skulle holde tennis aften men så når vi havde spillet lidt tennis fik vi noget at drikke og nogle af os gik over i Fakta Q og bagefter gik vi ned til stranden. Der var ikke nogle som ville ud og bade og det var sådan set også pænt koldt og jeg ville hellere ikke bade men jeg tog mit badetøj med alligevel for en sikkerheds skyld. Nu skal Eline og jeg snart hjem og når vi kommer hjem ser vi tv igen og redder vores senge og gør dem klar og når vi har set noget tv i et par timer prøver vi og falde i søvn men det kan vi ikke da det er pænt varmt der hvor vi er og vi kan næsten ikke sove så varmt er der men tilsidst sov vi. 








Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-