Mors fødselsdag og Gucci Tasker

Idag har min mor fødselsdag vi skulle gøre klar til morgenmad så vi skulle finde flag frem og gaven. Jeg kom så ned med gaven men hun vidste godt selv hvad hun fik fordi at hun havde en ring i forvejen og den var blevet for lille så ville hun have en større fordi man godt kan få den i en større størrelse men det koster så også nogle penge når man skal have en større ring end dem man har. Hun har nemlig en diamant ring som min far og jeg har givet min mor for meget meget længe siden kan slet ikke huske hvornår vi gav hende ringen men det er ikke det vigtigste det vigtigste er at hun har ringen og er glad for den. Det blev ikke særlig godt vejr idag så det ser ud til at min mor ikke har været sød idag men her i morges skinnede solen lidt men efter noget tid var solen bare væk men hun havde da været lidt sød. Senere idag skal vi bestille nogle Gucci Tasker som jeg glæder mig helt vildt meget til at få altså vi for selvfølgelig en taske være. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-