Valentines Day!

Idag har jeg været sammen min veninde på Valentines Day og vi havde det altså virkelig fedt. Vi startede med at være hjemme ved min veninde og sådan lidt og derefter tog vi hen til mig bagefter. Da vi kom hjem til mig skulle vi gå med Mollie og efter det spiste vi jordbær bagefter lavede vi toast lige som i Holly Wood altså dengang vi gik i Holly Wood og da vi havde lavet toast'ene gik vi ned på væreslet og hygge os snakke sammen og efter det tog vi billeder af hinanden. Vi spillede et spil imens vi ventede på at min far skulle komme hjem fordi at han skulle hjælpe os med det kamera stativ vi har for der er nemlig noget som skal af og så er der noget der skal på kameraet så vi ventede til han kom hjem og min far hjælp os så. Efter det prøvede vi at tage mange billeder og alt sådan noget både indenfor, udenfor, alene og sammen og jeg syntes faktisk at billederne blev pænt gode selvom det er aller første gang vi prøver det her. Det har virkelig været en god dag og dejlig dag. Hvor vi rigtig har hygget os. Da min veninde tog hjem så hørte jeg lidt musik inden vi skulle spise aftensmad og bagefter aftensmaden skulle jeg gå med Mollie. Da jeg kom hjem fra gåturen med Mollie giver jeg hende et ben som hun kan tygge i. Jeg går så op på mit værelse og sidder lidt ved min computer og venter bare at der skal komme X-factor så jeg kan se det.



Kommentarer

  1. Det lyder hyggeligt! :-)

    Skal vi følges?

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Undskyld jeg ikke har set din besked før nu, men jeg har ikke rigtig haft den brugt. Men vil gerne følge dig, hvis du vil følge mig, og jeg håber du stadig får beskeder omkring det her :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-