Lave videre på min stue

Idag skal min far og jeg lave videre på mine to reoler som skal op og stå i min stue altså jeg har fået hele kælderen for mig selv så det er dejligt og have fået sådan et dejligt værelse + stue og sådan. Så jeg håber at det hele bliver godt og pænt og alt sådan noget. Jeg glæder mig sådan til at bruge det hele. Så vi laver mine reoler færdig og når vi sådan cirka er færdig med dem så går jeg op i bad og efter det laver jeg nogle par lektier, ser serier og slappe af. Lidt senere sætter vi også et stort tv op som skal hænge oppe på væggen og det er ved og blive rigtig flot indtil videre men jeg mangler bare nogle små ting men dem får jeg sikkert snart. Altså på mandag kommer min sofa så jeg glæder mig rigtig og imorgen skal vi ud og købe nogle lamper til mit værelse inde i stuen for jeg mangler et par lamper så der ikke bliver så mørkt inde i stuen. Men i for billeder når det bliver helt færdigt. Så glæd jer til billederne kommer ud. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-