Lektier og lave nyt værelse! Yay!

Idag har jeg sovet meget længe fordi at jeg syntes at jeg trængte til noget mere søvn selvom mine forældre kom op og vækkede mig ved 9 tiden ca. jeg sov videre fordi jeg var træt og syntes ikke at jeg havde sovet nok men det havde jeg nok men jeg ved det ikke. Så jeg fik lov til at sove længere så det gjorde jeg så og jeg stod faktisk først om ved 11:30 eller sådan der omkring. Jeg fik morgenmad så sent og det har jeg faktisk aldrig prøvet før i mit liv og stå så sent op jeg plejer altid og komme tidligt op og alt sådan noget men det gjorde jeg så ikke idag. Imens jeg spiste morgenmad begyndte jeg på nogle af mine lektier og jeg skulle lave hjemmeregning fordi at den snart skal afleveres så jeg skal ligesom igang sådan at jeg ikke kommer i sidste ene og skal lave den færdig så jeg begynder nogle par uger før så jeg sådan har pænt god tid til og lave den i. Sådan gør jeg normalt så jeg ikke skal lave det i sidste øjeblik. Da jeg ikke rigtig havde mere og lave lave vi mit værelse nede i kælderen og jeg for både soveværelse og stue men idag har vi kun lavet mit soveværelse for altså det er jo det som er det vigtigeste for det er jo her man skal sove og alt sådan noget men ja jeg syntes faktisk at det er blevet rigtig flot men det eneste der bare tog meget lang tid det var med og lave hele værelset det tog meget lang tid og tage tingene ned og jeg ved ikke hvad men jeg ligger nogle billeder op af hvordan det er kommet til og se ud. Altså det er helt anderledes end det gamle værelse jeg havde og alt sådan noget. Det er bare så smukt syntes jeg. Der kommer billeder imorgen når jeg for tid. Godnat og sov godt :). 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-