Martina kommer! Yay!

Idag kommer Martina ved 12:00 tiden og jeg glæder mig sådan til at se hende det er så lang tid siden at vi har været sammen virkelig sidste gang vi var sammen det var i sommerferien så der er altså gået pænt lang tid. Men ja jeg glæder mig virkelig til at tilbringe min tid sammen med Martina. Da jeg henter hende tager vi hjem til mig og stiller hendes ting og derefter spiser vi noget mad og derefter går med Mollie og når vi så er færdige med at gå med Mollie tager vi hen til toget fordi at vi skal nå den for vi skal nemlig ind i byen og shoppe. Da vi kommer ind i byen møder vi Sofie og Laura nogle af mine veninder fra klassen og de er virkelig hyper og meget glade og det er dejligt og se dem glæde og at de har det hyggeligt. Vi går inde i byen i meget lang tid da vi skal nå en masse. Jeg køber et par grå bukser da jeg mangler et par bukser. Vi går så ind på Joe and the Juice for at prøve det for vi har begge to aldrig prøvet og smage det før og da vi så kommer ind i Joe and the Juice bestiller vi selvfølgelig og derefter sætter vi os ned og venter på at han råber vores navn op. Da han råber Line kommer jeg op og henter juciene også spiser vi hvor vi kan sidde og slappe af lidt da vi har gået pænt meget idag. Vi tager toget hjem og da vi kommer hjem skal vi snart spise og vi skal have lasagne til aftensmad og efter aftensmaden går vi en tur med Mollie og når vi kommer hjem hygger vi os og slapper bare virkelig af. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-