Holde mormors fødselsdag

Idag skal jeg holde min mormors fødselsdag og vi skal være derover klokken 12:30 så vi kører vel klokken 11:30 så vi når og komme der til tiden fordi at det tager lidt lang tid og kører derover. For vi vil gerne være der i god tid. Da vi ankommer hjemme ved min mormor går min hund og jeg lige ud i haven for at Mollie kan tisse af inden vi skal indenfor så hun ikke kommer til at gøre det indenfor for altså det kan hun godt nogle gange finde på. Men efter det går vi ind til de andre også hjælper jeg min mormor i køkkenet sammen med min mor og nogle af de andre som også hjælper til for hun er ikke helt færdig med at det hun skal have med ind til bords. Den allerførste ret der skal vi have sild, anden ret skal vi have laks, trejde ret skal vi have fiskefilet, fjerde ret skal vi have kartoffelsalat og frikadeller, femte ret skal vi have ost, vinduer, grøn og rød peber frugt og kiks og til den allersidste ret skal vi have chokolade og vingummier til kaffen. Altså når vi har fået alle de her retter og alt sådan noget så tager vi hjem fordi at jeg skal lige have nået og lave nogle par lektier inden jeg tager i skole imorgen. Det er godt nok været en hurtigt vinterferie syntes jeg men altså vinterferie er ikke så lange men det håbede jeg ligesom på at de måske godt kunne blive, men det kan de jo ikke bare sådan lige, men en vinterferie kunne måske godt være 2 uger i stedet kun for 1 uge. Men sådan er det bare og det må men vel acceptere for altså sådan er livet bare. Men altså jeg syntes det har været en rigtig god dag og sådan noget. Så min vinterferie har været rigtig god med mine veninder, dejlige mennesker, har hygget mig og har bare elsket at det var ferie og man kunne lave hvad man vil og gå i seng når man vil. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-