Sidste dag før det bliver weekend

Så er det idag det er sidste dag før det bliver weekend. Efter skole skal jeg hjem til mig selv, gå med min hund, lave nogle par lektier, slappe af og sådan. Jeg går så med Mollie og vi tager over til Fakta Q for at købe nogle klementiner, danskvand og noget slik. Da jeg så kommer ud af Fatka Q butikken regner det bare så meget at Mollie og jeg skynder os hjem i tørre vejr. Vi kan begge to ikke så godt lide regn men vi elsker solskin. Det gør alle jo. Men da vi så kommer hjem finder jeg et lille hundeben og efter lukker jeg hende udenfor i haven og jeg går ned på mit eget værelse og hører musik, ser tv og slappe af. Det var meningen nogle af vores venner men de kunne desværre ikke komme alligevel fordi at min mor er syg. Lidt senere lavede jeg lidt af hvert også lidt senere skulle min far og jeg se X-factor sammen inde i min stue. De sang alle sammen godt syntes jeg. Så tog jeg nogle klementiner ned men dem kunne jeg ikke pille fordi at det er næsten som om skrællen sidder fast og de var bare virkelig svære og tage skrællen af, men jeg tror vi køber nogle nye imorgen. Og vi skal sikkert også ud og handle imorgen håber jeg da så jeg kan få noget mere frugt. Inden jeg gik i seng så jeg Violetta. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-