Dejlig og lang dag hvor vi skulle kører meget

Idag efter morgenmad skal vi gøre os klar inden vi skal kører ud til My Home og have købt nogle lamper over til min sofa til mine to vindueskamme, vi skal også se om vi kan få et bord til min stue som kan stå lige ud for sofaen. Men altså vi venter med at købe sofaen inden vi lige får sat sofaen op og ser hvor meget plads der er og hvor den kan stå henne og om den overhovedet kan være inde i min stue eller om jeg måske skal have et andet bord end det som jeg har kigget på. For altså det bord jeg har kigget i er altså meget stort og det andet jeg har kigget på er meget lille og imellem det lille og det store bord kunne det godt have været en mellem bord med hjul som kan køres frem og tilbage. Det ville bare være dejligt hvis jeg kunne få sådan et bord med hjul som passer perfekt til min sofa. Efter vi har været ude i My Home kører vi ud til Elgiganten fordi at jeg skal have en boks som jeg kan optage serier på og alt muligt, hvor jeg kan se Netflix, youtube og alt det smarte man nu kan få idag. Efter det skal vi ud til preben og efter det tager min mor i Rema 1000 imens min far er i Jem og Fix og jeg sidder i bilen og venter. Imens jeg sidder i bilen er jeg godt nok ved at blive sulten og det har jeg været i et stykke tid nu.  Efter Jem og Fix kørte vi selvfølgelig hjem og pakkede ud og efter det fik vi noget frokost og spise, efter det skulle jeg lave lektier, og derefter så så jeg en serie og ellers så slappede jeg bare af resten af dagen inden jeg jo skal i skole imorgen. Håber også i har haft en god dag. Der kommer billeder senere men ligger dem først ind tirsdag eller onsdag når jeg får taget nogle gode billeder. Så glæd jer spændt på at se billederne. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-