Biologi test..

Idag skal jeg have biologi test og jeg håber virkelig bare at det går godt for mig og alt sådan noget. Og jeg håber virkelig bare ikke at der kommer nogle svære spørgsmål som jeg ikke rigtig kan svare på men det kom der men jeg prøvede mig frem og tænke for at se hvad der måske kunne være rigtigt og hvad der passede til svaret og svarmulighederne. Men jeg syntes nu prøven gik godt så håber jeg bare at jeg fik nogle gode karakterer eller procent. Senere på dagen tog jeg op til min veninde Laura for at pynte op til Sigrids surprise party og derefter tog jeg hjem og lige ordnede nogle ting og derefter gik jeg i seng og jeg glædede mig sådan til imorgen for at se hvordan hun ville reagere når hun ser det vi har lavet for hende. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-