Amalie og skole samtale

Idag efter skole skal jeg være sammen med min gode veninde Amalie så vi tager hjem til mig efter skole fordi at hun skal se mit nye værelse som jeg har fået lavet nede i kælderen men selvfølgelig ikke kun derfor bare fordi at vi ikke rigtig har været så meget sammen så jeg tænkte lige at vi ikke godt kunne være sammen og sådan for det er altså vildt lang tid siden at vi sidst var sammen. Men det var dejligt og være sammen med Amalie igen. Da vi kom hjem stillede vi lige vores tasker og efter det gik vi en tur med Mollie ned til stranden og derefter tog vi selvfølgelig hjem igen. Vi gik inden for og gik op i køkkenet for at tage opvasken og altså jeg var virkelig sulten og ville have noget at drikke så vi tog noget og drikke og jeg tog noget at spise for jeg var vildt sulten. Og da vi færdige oppe i køkkenet gik vi ned på mit værelse og snakke sådan pigesnak i ved ik og bagefter snakkede vi om om vi ikke skulle spille et virkelig godt spil som hedder "Gold Miner" det er et virkelig godt spil og vi syntes begge to at det er et godt spil og vi kom virkelig langt idag helt op til level 11. Det er virkelig sejt gjordt af os syntes jeg. Så lang har jeg aldrig været oppe før. Efter min veninde Amalie er taget hjem ser jeg lige det nye Pretty Little Liars afsnit som kom ud idag men jeg nåede ikke at se det hele færdigt fordi at jeg skulle til skole samtale og hører hvordan det går mig med i skolen og bare i det hele taget. De syntes at det gik rigtig fint og det syntes jeg også så det var da meget godt. Da vi kom hjem så jeg Pretty Little Liars færdig og efter det så jeg lidt Paradise Hotel også skulle vi op og spise og efter det så jeg Paradise Hotel færdig og når det så var færdigt gik jeg en aftentur med min hund Mollie. Og da vi kom hjem fra turen gik jeg op og så noget i tv'et som jeg havde optaget og efter det sidder jeg så lige her nu og hører musik og bare slapper af. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-