Så god dag! Yay! Omnikin!

Idag i biologi timen spillede vi fodbold fordi at vores lærer var syg også lave vi noget som vi alle kunne være med til men altså det var ikke rigtig alle som gad og være med men de lavede så bare noget andet. Så jeg var med til fodbold sammen med nogle andre piger og det fedeste det var at jeg scorede et mål som jeg næsten aldrig gør i fodbold og sådan men altså jeg syntes virkelig at jeg er stolt af mig selv virkelig det har jeg ikke gjort særlig mange gange før. Men det var bare så godt syntes jeg og sådan noget. Lidt senere skal vi ned og have idræt og min veninde og jeg vi cykler ned til idræts hallen sammen og sådan. Vi skal nemlig spille Omnikin og altså det er et virkelig godt spil i skulle prøve og spille det virkelig. Jeg syntes i skulle prøve det bare en gang også kan i jo se om det er noget for jer. Men efter idræt kommer vores lærer ind og siger at næste gang skal vi ned til idræt om morgen fra 8:15 til vi har pause også for vi så fri klokken 12:00 men vi plejer og have fri 14:00 om tirsdagen men altså der blev jeg altså virkelig glad. Elsker og få fri klokken 12:00 selvom vi måske kun for fri klokken 12:00 en gang eller sådan noget men alligevel det er dejligt. Så slipper man jo lidt for 2 timer det går vel nok bare en dag. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-