Martina og jeg i byen for sidste gang!

Idag har Martina og jeg været i byen for allersidste gang inden hun skal hjem imorgen. Vi har fundet en gave til Annesofie en af Martina's veninde som hun skal være sammen med på fredag. Jeg har købt 65 bøjler jeg mangler virkelig så mangler bøjler til mit tøj jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg mangler så mange men altså jeg har åbenbart meget tøj og det vidste jeg slet ikke at jeg havde. Så nu håber jeg at jeg har nok bøjler til alt mit tøj men da jeg har fået hængt alt mit tøj op på de har bøjler så mangler jeg sådan cirka 20 bøjler mere. Jeg ved godt at jeg har meget tøj det ved jeg godt det behøver i ikke og sige til mig i know that. Da vi begynder og gå op til toget går vi lige ind i en slik forretning for vi lige hurtigt skal have noget slik inden hun skal hjem. Men da vi kommer hjem hagler det lidt og vi skynder os alt hvad vi kan for at komme hjem i tørre vejr. Når vi så er kommet hjem går vi ind og ser noget Gossip Girl inden vi skal spise. Efter aftensmaden tager vi ud og går med Mollie og efter vi kommer hjem fra turen med Mollie går vi op og finder en skål til alt vores slik og så går vi ned og ser Gossip Girl og virkelig hygger os og slapper af og alt det som piger gør. Vi havde det virkelig hyggeligt og det har vi altid når vi er sammen. Jeg vil virkelig ikke have at hun tager afsted imorgen men det bliver hun nød til fordi at hun skal hjem til sin veninde Annesofie og være sammen med hende på fredag fordi at det har de aftalt. Men Martina og jeg vi finder nok snart en dag igen. 



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-