Tennis og ting jeg manglede

Efter den sidste time føltes jeg med min veninde hjem, vi tog hjem til hende først og hentede hendes Tennis ting og derefter tog over til mig og gjorde os klar og sådan. Inden vi tog derhen så vi starten af en film, den virkede ikke særlig god, lidt kedelig syntes jeg, men jeg er heller ikke færdig med at se filmen færdig endnu, men det bliver jeg nok på et tidspunkt, når jeg har tid til at se filmen færdig. Vi tog til Tennis og på et tidspunkt sad jeg fast i min cykel, mit snørebånd sad fast ved pedelerne, men vi klarede den, vi tog skoen af mig og jeg cyklede med en sko og en uden sko, da vi kom derhen tog jeg min sko på som jeg ikke havde det så godt med på. Da Tennis var færdig cyklede min veninde og jeg hjem til mig for at hente hendes ting og derefter tog hun hjem til sig selv. Så da hun var taget hjem tog jeg op i Veri sammen med min far, vi tog i Matas for at købe en gave til min veninde som havde fødselsdag imorgen, vi tog også i Bog & Idé, derefter Sportsmaster for at købe nogle stød demper til min tennisketcher og til allersidst i Imerco for at få en pålægsmaskine, fordi at mine forældre gider ikke og skæres tynde spegepølse skiver. For hvis de gør det kommer de til og måske og skære i sig og det vil ikke være særlig godt, det er derfor at vi prøver og finde sådan en, så vi kan bruge den i stedet for en kniv. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-