Restaurant og gamle veninder/venner❤

Idag skulle vi ud og spise aftensmad, vi skulle på den nye kinesisk restaurant som ligger tæt på Storecenternord. Vi har ikke været derude og spise før idag, og det er noget rigtigt lækkert mad og restauranten er meget stor. Vi tog tag selv buf med is og kaffe som er med i prisen. Vi tog noget mad på vores tallerken og lidt efter sagde min mor at hun så en og jeg tænkte, hvem mon det kan være. Det var min gamle danselærer, hendes mand og datter vi mødte. Så vi fik lige talt sammen og så nogle meget cute hunde som jeg ikke kunne stå for. Det er en god restaurant og jeg syntes i skulle prøve den idag, den restaurant kan jeg godt anbefale til jer, som læser min blog. Da vi var færdig på restauranten kørte vi hjem og jeg skulle gå med Mollie da jeg kom hjem. Nu når jeg havde gået med Mollie, så jeg Gossip Girl og lidt tid efter skulle jeg sove, for der begynder jo en helt ny dag imorgen.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-