Første skoledag!❤

Idag var det første skole dag for de fleste skole, men alle skulle vidst ikke starte idag nogle skulle starte idag og aner skulle starte senere eller tidligere. Det kommer an på hvor man gør henne og sådan. Men ja jeg skulle starte i skolen idag. Jeg tog op i skolen sammen med min veninde og vi kunne ikke komme ind, men lidt efter spurgte vi en voksen om vi måtte komme ind for altså vores dør er altid lukket det er altid de andres døre der er lukket. Det er faktisk pænt meget snyd! Der stod en masse navne på bordene, og det var lidt svært og se hvem man skulle sidde ved siden af, men det gik da fint jeg kunne godt se igennem ruden. Jeg sidder ved af Sofie og det har vi aldrig gjort før i vores liv, det er vores første gang vi sidder sammen tror jeg for jeg kan ikke huske at vi har siddet sammen alle de andre år vi har gået i skolen. Vi går ned i aulaen og hører noget fra skoleinspektøren, det for vi så og vide og bagefter går vi op i vores klasse og bagefter visser vi vores nye pige rundt på hele skolen. Vores skole er meget stor eller det siger de fleste der kommer til vores skole som syntes at den er stor, men altså det passer jo også det er den også. Efter vi har vist vores nye pige rundt på skolen skal vi ned til boldbanerne fordi at vi skal spille svenskrundbold og vi skulle spille med alle klasserne fra årgangen og vi fik alle sammen 5 minutter da vi var inde og ude. Da vi var færdig med spillet fik vi alle sammen en is og da vi alle sammen var kommet op i klassen måtte vi gerne tage hjem efter vi havde sæt vores stol op. Eline, Sofie og jeg tog hjem til Fie for at hente hendes ting, bagefter hjem til mig for at gå med Mollie og hente mine ting og til sidst hjem til Eline for at hente hendes ting. Vi tog bussen til Bruuns og vi shoppe det som vi manglede. Jeg fik alt det jeg manglede, men jeg mangler stadig lidt, men det kan jeg altid købe en anden gang det haster ikke. 










Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-