Natteløb

Så er der natteløb vi bliver vækket selvom vi var igang med at sove, men vi sov ikke helt, men vi var på vej i seng, men vi nåede aldrig og komme i seng før natteløbet var færdigt. Det var faktisk ikke så creepy som jeg havde troet jeg var helt bange, men jeg blev ikke så bange mere. Men det allerførste som kom det var en eller anden med en maske på som sad oppe på et tag ved et hus det var skræmmende, men ellers så var det ikke sådan skræmmende, men jeg har fundet at vi har gået i et lille b det tror jeg altid vi har gjort alle de år vi har haft natteløb, og næste år tror jeg at vi skal derover og lave natteløb altså kun dem af os som har gået der og dem som går i ottende nu skal over og lave natteløb. Kun hvis man har lyst for hvis man ikke har lyst så behøver man ikke og tage derover. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-