Min dag i billeder❤

Her er min dag i billeder jeg har været over ved Sofie og vi har haft det sjovt og meget hyggeligt. Vi har taget et sjovt billede af mig her som i kan se, det er det allerførste billeder - fået pandekager - kigget på tøj, fordi at vi skal nemlig i byen imorgen - set 'A Cinderella Story' med popcorn til og noget og drikke - Lige nu hører jeg musik og skal måske finde mere jeg gerne vil have eller måske kunne ønske mig til juleaften. Jeg ved godt der er pænt meget lang tid til at det er jul, men det er jo lige meget det er bare godt at jeg har nogle gode ønsker så behøver jeg ikke og bekymre mig om det når jeg engang bliver færdig med ønskelisten, men den er ikke helt færdig endnu. Jeg er kun begyndt på den så det tager nok lidt tid inden jeg er færdig med den ❤ Så jeg har haft en perfekt dag �� sammen med min veninde Sofie ��






Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-