Sammen med Fie

Idag til idræt har vi været til Fit og Sund hvor vi skulle prøve sådan nogle ting, jeg ved ikke rigtig hvad man kalder sådan nogle ting så jeg ved ikke hvad jeg skrive. Det var meget hårdt, men man for virkelig ondt i hele kroppen når man har gjort det, det er ikke sikkert at alle har ondt i kroppen, men jeg har altså ondt i nogle steder på grund af det som vi lavede i vores idræt time. Efter vi var færdig til idræt skulle Sofie og jeg skynde mig hjem fordi vi skulle nå et tog. Jeg cyklede hjem til mig og gjorde mig klar og Sofie gjorde det samme. Vi gik over til toget og jeg købte 2 stiftblyanter 3 toppe 2 etikettere og ikke meget andet end det. Jeg har heller ikke brug for mere lige nu. Det var en god dag, jeg har virkelig hygget mig. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-