Lorte dag 👎

Da vi skulle have idræt  regnede det meget og det øsede ogsÃ¥ ned med regn og det var træls sÃ¥ alt var regnet pÃ¥ og det som var aller mest træls var at vi skulle være udenfor i regnvejr og vi skulle lave stafet. Den første ting vi skulle gøre var at løbe, den anden ting var at vi skulle løbe baglæns, den trejde var at vi skulle løbe gade drenge løb som ogsÃ¥ kaldes side løb og den sidste var krabbegang hvor vi skulle gÃ¥ i sÃ¥dan broer agtige og vi blev beskidt pÃ¥ grund af græsset fordi det var ogsÃ¥ vÃ¥dt af regnen. Da vi havde gjort alt det der og sÃ¥dan noget skulle vi spille ude Stratego med nogle kort, hvor man gÃ¥r rundt og siger melder. Det er svært og forklare hvordan det spilles, men hvis i ved hvordan reglerne er i det rigtige spil altsÃ¥ det spil med brættet for sÃ¥dan et spil kan man ogsÃ¥ fÃ¥ med Stratego det er næsten det samme. Da vi var færdig frys vi alle sammen eller det tror jeg at vi fleste gjorde, hvad jeg sÃ¥dan kunne hører. Vi var kommet ind i omklædningsrummet og Sofie, Amalie og jeg tog hjem til mig for at klæde om og gÃ¥ i bad, da vi sÃ¥ havde gjort det skyndte vi os og gøre os klar og cykle op til skolen igen, fordi vi skulle have et til fag som hedder 'Musical' vi fik noget og vide om den idag. Vi fik fri klokken 15:00 og jeg tog Eline med mig hjem idag og lige nu sidder vi og hygger os, men det er træls at hun allerede skal hjem lige her om lidt. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-