Laura's Fødselsdag

Idag har det være Laura's fødselsdag og i skolen fik vi MAOUM sådan noget slags karamel og vi har også fået kage fra bageren hvor der står Laura 14 år. Efter skolen skynder vi os hjem til Laura med vores ting og vi tager bussen ind til byen vi stopper ved Bobble Tea tæt ved Magasin. Vi tager Bobble Tea, derefter går vi i Magasin, bagefter i H&M, og bagefter i Salling, nogle går i Fona, nogle går i H&M og nogle går i Søsterne Greene. Derefter tager vi alle sammen op i Bruuns undtagen Laura fordi at hun skulle noget. I Bruuns tager vi i H&M og bagefter tager vi i Glitter og bagefter går vi hen til bussen og tager den når bussen kommer 17:13. Jeg fik købt nogle strømpebusker, fordi nogle af mine strømpebusker er allerede gået i stykker og jeg vil helst ikke gå med et hul i mine strømpebusker på mine strømpebusker for jeg syntes det irretere mig lidt, men det kan godt være på mode nogle gange. Da jeg kommer hjem fra byturen begynder jeg og lave engelsk lektier, så skal vi spise, efter det laver jeg mere engelsk lektier. Da jeg er færdig skal jeg gå med Mollie og vi går hen til togstastionen hvor jeg skulle mødes med en veninde også skulle vi hænge lidt rundt sammen. Vi skynder os hjem til mig, jeg skynder mig ind med Mollie og skifter sko og jeg går ud til min veninde igen så vi kan hænge ud sammen. Ingen jeg skal hjem og hun skal hjem der, hvor hun bor, men vi skal snart finde en dag igen. Det var en god dag, hvor jeg var sammen med min veninde og det er lang tid at jeg har set hende og været sammen med hende, men det var en god dag og det syntes jeg også at hun syntes og jeg savner hende og elsker hende allerede, selvom vi lige har sagt farvel, kan du have det godt, vi skal snart finde en dag og være sammen igen, hvor vi har mere tid til at være sammen. 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-