Computer tilbage og Martina skal hjem

Idag skal jeg ind og hente min computer sammen med min veninde Martina og vi tager så ind i byen og henter den og bagefter tager vi selvfølgelig hjem igen. Da vi kommer hjem spiser vi frokost imens vi spiser ser Pretty Little Liars. Vi har ikke lavet noget specielt idag men altså vi har været i byen, set Pretty Little Liars og hygget os helt vildt. Jeg syntes at det har været en hel vild god og hyggelig uge. Jeg glæder mig til næste gang hvor vi skal være sammen men der går nok lidt tid men altså nu må vi se hvornår vi skal være sammen igen. Måske kan vi være sammen i en weekend eller noget hvor en af os kan komme ned til hinanden om fredagen efter skole og tage hjem om søndagen inden man skal i skole igen men det finder vi lige ud af. Det kan godt være at det ikke bliver til noget endnu. Lige nu sidder jeg i bilen på vej ud med Martina og når vi er ude ved hende kan jeg ligeså godt se hendes værelse og det for jeg så lov til og vores forældre snakker sammen og vi vender hurtigt næsten hjem ad. På vejen hjem hører jeg musik Selena Gomez nye Album "Stars Dance" I skulle prøve og hører den. Den er mega god det syntes Martina og jeg i hvert fald ved selvfølgelig ikke med jer, men prøv og hør hendes sange så kan i se om i kan lide dem. Jeg er lige kommet hjem og har lige set Pretty Little Liars og nu vil jeg slappe af og hører noget musik. Det var det for idag håber i kunne lide mit indlæg. Kan i have en god aften vi ses imorgen igen og forresten kan i sove godt.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-