Alt for træt at jeg ikke orker noget

Som i læste i mit indlæg den 9 August der havde jeg været på Samsø og er lige kommet hjem og bagefter skal jeg ud til Christopher koncert og jeg er simpelthen bare så træt, det var jeg også til koncerten og da jeg kom hjem. Jeg er stadig træt og jeg stod først op klokken 12:00 jeg måtte sove så længe jeg måtte det plejer jeg aldrig og må mine forældre plejer altid og vække mig klokken 09:00. De vækkede mig ikke fordi at mine forældre skulle alt for tidligt op, min mor skulle på arbejde og min far skulle kører min mor ud på arbejde fordi at hendes bil er gået i stykker så den kan ikke kører så det er lidt træls, men sådan er det jo bare, det kan hun ikke gøre noget ved. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-