En film og en serie

Idag skal mine forældre og jeg hjem til nogle af vores venner og spise aftensmad, det plejer vi altid gøre. Inden vi skulle spise aftensmad gik jeg op og tændte for min computer og begyndte og se en film, som hedder 'Sex and the City' jeg blev ikke færdig med den inden vi skulle spise suppe, som er en forret, så efter forretten gik jeg op og så videre på filmen også var der aftensmad. Efter aftensmaden gik jeg op og så videre på filmen og da filmen var færdig gik ned i stuen, hvor de sad og snakkede sammen. Jeg fik en kage og derefter gik jeg op og så en slags serie, som hedder The Vampire Diaries, men jeg så kun det første afsnit af disc nummer 1. For jeg nåede nemlig ikke mere.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-