Efterskolernes dag

Idag er det efterskolernes dag og jeg har været ude og kigge på en efterskole som hedder Djurs Efterskole og det er faktisk en rigtig god skole. Den ser rigtig fin ud, alt er bare godt på den skole, men jeg ved bare ikke helt om jeg vil gå på den skole. Jeg vil helt vildt gerne gå på den samme efterskole som en af mine bedsteveninde, som hedder Martina!<3 hun skal gå på en skole som hedder Skanderup Efterskole tror jeg, jeg er ikke helt sikker. Men jeg vil helst vildt gerne gå på den samme efterskole som hende, men det er svært da der ikke er flere ledige pige pladser, men jeg kan da altid stå på ventelisten, men det er jo ikke sikkert at jeg kommer ind i det samme har som hun skal gå der.








Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-