Efterårstøj + min nederdel kom hjem

Jeg skal snart have noget efterårstøj fx. nogle lange varme gode busker som jeg kan bruge her om vinteren, jeg har kun busker i farven, hvid, rød, lidt violet, og jeg vil vildt gerne have nogle busker i farven sort, lyseblå og blå. Jeg går mest i sort tøj så det vil nok være oplagt at jeg måske skal købe nogle sorte busker, men jeg kan jo også købe 2 eller måske 3, men det kommer an på hvor meget de koster. Jeg skal måske også ud og kigge på en ny vinterjakke, fordi at min mor syntes ikke jeg skal have min brunevinter jakke mere, hun syntes ikke den er så pæn mere, men jeg kan godt lide og have den på, syntes den sidder godt på en og varmer en hvis man fryser, men nu ser vi på om jeg overhovedet skal have en ny vinterjakke. Den kan stadig holde endnu, men ja nogle gange skal man også rydde lidt op i sit tøj, smide noget væk og købe noget nyt, sådan er det jo altid med tøj, men kan jeg jo ikke gemme alt det tøj man køber, fordi at det kommer til at krybe sammen fordi man vokser også kan man ikke passe det mere, så må man eller kan man give tøjet til en genbrugsbutik eller sådan noget i stedet for bare og smide det ud. Når man har betalt så meget for sit tøj, men det bestemmer man selvfølgelig selv. Jeg ved godt at nederdelen er lidt sommeragtig men jeg ville bare eje den nederdel, men jeg kommer nok ikke til og bruge den så meget her i efterårsferien og her til venter, men så kommer den bare til gode til næste år, hvis jeg stadig kan passe den til den tid. Det håber jeg da at jeg kan passe nederdelen til den tid. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-