Har fået et blåt mærke tror jeg

Idag havde vi idræt og jeg var så uheldig og lave et eller andet underligt jeg skulle hoppe over Eline. Hun skulle nemlig bukke sig så jeg kunne komme over hende, men det gik nu ikke særlig godt. Jeg vidste godt der var et eller andet galt. Og det var på det samme ben som jeg havde slået mig på min cykel da jeg væltede da jeg skulle i skole og derfor kom jeg for sent, men jeg skyndte mig så meget jeg kunne. Det var da ikke min skyld at min cykel og jeg også væltede med cykelen. Syntes bare ikke det går specielt godt for mig lige her for tiden. Jeg har både ondt i min hæl på det samme ben også har jeg også ondt i mit knæ. Jeg er altid uheldig jeg ved ikke hvad jeg laver forkert.... Jeg må til og tage mig sammen jeg må så!


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-