Matematik lektier

Idag skal jeg bruge hele min dag på og lave mine matematik lektier, jeg syntes vi begynder og få mange lektier for her i ottende klasse, men det er jo nok meningen at man skal have så mange lektier for, man kan jo ikke bare slippe for lektier ligesom da vi var mindre, hvor vi næsten lige var begyndt i skolen. I ottende klasse for man en masse lektier for og man skal hører efter det der bliver sagt for noget af det skal man jo bruge i eksamen i niende klasse. Så det ville være godt hvis man hørte efter, men jeg tror også man gentager det igen i niende klasse i en periode eller sådan noget. Jeg syntes ikke rigtig at man har tid til og lave andet end lektier hver evig eneste dag. Hver dag når jeg kommer hjem fra skole er det bare lektier, lektier og lektier når man så har lavet sine lektier færdige kan man laver alt muligt andet, men ikke før man har lavet sine lektier, men jeg ved jo ikke med jer, hvordan det er med jer om i skal lave jeres lektier når i for dem for eller om i vil lave jeres lektier i sidste øjeblik. Det er dumt og gøre det i sidste øjeblik syntes jeg fordi ellers bliver man stresset og siger til sig selv at man ikke kan nå det også gider man ikke og lave det eller sådan noget. Det tænker jeg bare på, men det er op til jer selv om i laver jeres lektier dagen i for lektien for eller i sidste øjeblik. Jeg vil nok vælge på den dag at vi for lektierne for, men det kommer selvfølgelig også an på hvornår de skal laves, hvis man selvfølgelig har en måned kan man måske godt vente 1 uge eller 2, hvis man gerne vil det.




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-