Kinesisk

Jeg har bestemt mig for at jeg gerne vil lære kinesisk, for det har jeg altid ønsket mig i hele mit liv og lære og tale kinesisk. Jeg skal så op og lære lidt kinesisk for begynder og jeg håber det bliver godt. Min lærer hun syntes at jeg er sød. Hehehehehehehe. Det er ikke altid lige at man kan forstå hvad hun siger man altså man skal bare lige tænkte lidt så ved man kan godt hvad hun vil prøve og sige til en. Hun følte mig hjem, fordi jeg var lidt bange for mørke, da jeg skulle kører alene hjem. Hun var så sød at hun ville følge mig helt hjem til, hvor jeg bor og det var virkelig rigtig sødt af hende. På kinesisk kan jeg allerede sige: Hej, jeg hedder Line, jeg er danskere og så var der en ting mere jeg lærte, men det har jeg helt glemt.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-