Tv næsten hele dagen

Idag står vi op ved 9-10 tiden eller sådan noget, vi starter selvfølgelig med at spise morgenmad. Efter vi har spist morgenmad går vi ned på mit værelse og ser tv og ligger under dynen, fordi at jeg fryser virkelig meget. Vi ser Masterchef og lidt af hvert, men efter der er gået nogle par timer eller hvor lang tid vi nu har set det siger min mor at vi skal gå med Mollie. Så jeg skal lige gøre mig klar til at gå med Mollie, for altså jeg har ikke rigtig fået tøj på endnu, så jeg bruger sådan cirka lige en halv time til at gøre mig klar eller sådan noget. Så går vi ned til vandet og efter det skal vi ud at have handlet aftensmad. Når vi er færdig med at handle aftensmad og det vi mangler hjemme i køkkenet eller andre steder tager vi på Dolce Vita og får 2 kugler is, jeg fik med jordbær og æble. Når vi næsten alle sammen har spist isen færdig undtagen mig. Begynder det at regne så jeg skynder mig ligesom ind i bilen så der ikke kommer regn på mig, for det vil jeg helst ikke have. Men da vi så kommer hjem sætter jeg lige nogle danskvand udenfor og efter det tager vi overtøjet af, og ser noget tv igen og bare slappe af og snakker om alt muligt. Da der er gået lidt tid skal vi have aftensmad, når vi har gået med Mollie ser vi tv igen. Efter vi har set noget færdigt ser vi noget på Netflix 2 eller 3 film som vi kan nå. Da jeg siger at jeg er meget træt og jeg gerne vil sove, begynder jeg at sove og på et tidspunkt mit om natten vågner jeg ved 3 tiden og ser at vi havde glemt at slukke 2 lamper og dem slukker jeg så og går i nattøjet. Så ender jeg med at sove videre indtil jeg kan ellers så vågner jeg på et tidspunkt. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-