Sidste dag min flirt/kommende kæreste skal være her

I dag er det den sidste dag min kæreste skal være her inden han tager hjem, men vi skal se hinanden på et tidspunkt igen, hvor vi begge to har tid, men næste gang tror jeg at det skal være over ved ham. Men vi starter selvfølgelig dagen med at spise morgenmad og efter det ser vi noget tv også skal vi gå en tur med Mollie. Efter vi har gået en tur med Mollie ser vi noget mere tv og snakker og på et tidspunkt ringer hans mor til ham for at sige at han bliver hentet om en time og han skal gøre sig klar. Han har lang vej hjem, men altså jeg synes at det har været en god og hyggelig weekend, det synes jeg at vi skal gøre engang igen, men det skal vi også for det har vi nemlig også aftalt altså ham og jeg. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-