STX - Brobygning 3. dag

Idag er det sidste dag at vi skal være her oppe, så man må nyde det imens det er. Vi følges igen med Josefine og Agnes og cykler derop og venter og i de to første timer skal vi have naturgeografi og efter naturgeografi skal vi have 15 minutters pause. Efter det skal vi have dansk, hvor vi skal finde ud af noget med en sag, hvor vi skal finde hvem der er morderen og hvem der har gjort hvad. Så skal vi have frikvarter i 30 min. og efter det skal vi have uvejledning igen og så vil uvejledningen snakke og fortælle os noget, og efter hun har snakket lidt skal vi have en quiz og efter quiz'en skal vi rundt og svare på spørgsmål, hvordan hele ugen og forløbet har været og hvad der kunne have gjort bare og alt sådan noget. Så er der weekend yay. I dag skal jeg være sammen med min flirt hele weekenden, hvor vi skal hygge os og have en hyggelig weekend sammen. Han kommer lidt over 19:00 også skal vores mødre lige snakke sammen og alt sådan noget. Men da hans mor og søster tager afsted, tager vi en tur ud at gå med Mollie. Efter vi har gået med Mollie, ser vi X-factor. Efter X-factor ser vi en film og jeg kan ikke huske hvad filmen hed, men altså vi ser filmen færdig til 24:00 eller sådan der omkring. Efter filmen så er færdig snakker vi sådan i en time, fordi at jeg ikke orker at gå ind i min egen seng, men jeg gør det så for jeg skal jo ligesom være rask og have sovet ud til imorgen, hvor vi skal være sammen en helt dag. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-