Kamera Kick

Idag efter skole skal jeg til Kamera Kick som jeg stadig går til, ud og lære at tage gode billeder og hvordan man skal gøre og alt sådan noget, det er jo meget vigtigt at lære. Jeg elsker at tage billeder, og jeg vil gerne være en bedre fotograf og alt sådan noget. Men jeg som sagt jeg bliver hentet af en veninde lidt 18:10 og så er vi derude 18:25 eller sådan noget også da vi kommer skal vi ramme vores billeder ind da vi skal udstille 3 billeder som vi har sendt til vores lærer også må vi også godt få dem med hjem igen når de er færdig med at blive udstillet og jeg syntes mine billeder er blevet fine. Når de er færdig med at blive udstillet vil jeg meget gerne have dem med hjem, hvor de skal hænge på mit værelse, i hvert fald et eller andet sted i huset, men det skal nok være nede ved mig tror jeg, men det ved ikke endnu, og jeg skal også finde ud af hvor meget plads de skal bruge og alt sådan noget, men det finder jeg ud til den tid. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-