Christopher til Århus

Idag efter skole skal jeg være sammen med Amalie, men vi ved ikke helt hvad vi skal fordi at Christopher kommer til Århus i Fona, hvor vi kan få hans autograf, men vi ved ikke helt om vi skal tage derind eller hvad vi skal. Men til sidst bestemmer vi os for at tage derind og få en autograf af ham, men vi tager lige hjem til mig fordi at jeg har ligesom ikke hele min pung med i skole og buskort, så efter vi har været hjemme ved mig at hente det kører vi op til Amalie og når vi så kommer over til Amalie skal vi lige have 15 min til at gøre os klar også kører vi ved 15:30 også er vi derinde ved 16:00. Christopher kommer først ved 16:30, så vi skal kun vente i en halv time, men der er virkelig mange mennesker som venter på at få en autograf med Christopher, da vi kommer ned i Fona og køen er virkelig lang. Mange folk skriger derinde og nogen græder fordi at de er så glæde at se ham eller fordi at man får en autograf af ham.  Vi stod i køen i sådan en time og det var altså virkelig lang tid, jeg havde næsten helt ondt i benene bagefter. Så tog vi så bussen hjem og jeg cyklede så jeg til mig selv bagefter og så skulle vi have aftensmad og efter det gik jeg en tur med Mollie. Da jeg kom hjem slappede jeg af. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-