Skole

Åhhh year idag bliver mit P-fag aflyst fordi min lærer var syg. Jeg blev så glad lige på det øjeblik hvor jeg ikke skal have IKT. Det er et forfærdeligt og fucking kedeligt fag. Jeg fik fri klokken 12:30 og da jeg låste min cykel op. Cyklede jeg op til min Nordea bank for at spørger om jeg havde en netbank. Så vidste det sig at jeg ikke havde en netbank for man skal først være 15 år for at få en netbank. Træls for mig... Mine forældre har sagt hvis jeg lader være med at spørger om så mange ting om jeg skal dit eller dag. Og at jeg heller ikke bliver sur og går med Mollie hver dag efter aftensmad. Hvis jeg gør de ting og de krav mine forældre har sagt til mig så må jeg få 500 kroner om ugen i stedt for 400 kroner om ugen. Så det vil sige at jeg rigtigt for 2.000 kroner hver måned og 24.000 kroner på et år. Hvis jeg altså gøre det som jeg skal.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-