Personligt brev til Anne!

Lige nu vil jeg gerne skrive mit personlige brev til min kusine. Jeg håber virkelig at hun bliver rørt over det som jeg skriver til hende.

Personligt brev
Kære Anne.
Jeg håber at det går rigtig godt for dig. Jeg savner dig rigtig meget og jeg glæder mig til at se dig igen. Jeg ser dig jo ikke så meget, fordi vi bor så langt væk fra hinanden. Husk på at jeg altid vil støtte og elske dig. Du skal også vide at jeg altid vil hjælpe dig, hvis du får brug for min hjælp. Du er en helt fantastisk, vidunderlig og smuk pige som jeg holder meget af. Du lytter og er altid forstående og hjælper mig altid når jeg har brug for det. Hvis alle er ligesom dig vil verden være helt perfekt. 

Mange kærlig hilsener og knus fra din kusine
Line

Min smukke kusine 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-