Neglelak og Skyper med min kusine Anne

Idag vil jeg lægge neglelak på mine flotte lange negle. På min venstre hånd vil jeg lige pink på og på den højre hånd vil jeg ligge rød på. Jeg håber virkelig at det bliver flot. Og snakker med mine søde og dejlige kusine på Skype det er meget hyggeligt og snakke med min kusine som hedder Anne. Nu hvor jeg ikke kunne snakke med min kusine Anne mere skulle jeg ned og se X-factor sammen med min familie og min hund. Jeg ligger et par billeder ind hvor jeg har taget neglelak på og et hvor jeg ikke har neglelak på så i kan se hvor lange mine negle er.
Mine normale negle som jeg virkelig selv syntes er meget pæne.


På denne her neglelak er mærket som i kan se HOT makeup. Det her er så min venstre hånd har jeg lagt pink neglelak på. Neglelakken er meget god og jeg syntes i skulle prøve den. 
                               
På denne her neglelak er mærket som i kan se Depend og hvis i var interesseret i den så kan du købe den i Matas og det er nummerr 40. Det her er så min højre hånd har jeg lagt rødt neglelak på. Neglelakken er meget god og jeg syntes i skulle prøve den. 


 




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-