Feeest!!

Idag skal jeg til fødselsdags fest hos en veninde her klokken 19:00-23:00. Jeg kom på samme tid med Markus så Sigrid som holder festen troede at vi fulgtes ad op til Sigrid, men det gjorde vi ikke vi kom bare på samme tid. Da vi alle sammen ankom til festen fik vi en velkomst drinks med brus i og jeg brugte ca. 40 minutter på at drikke den, men jeg drak ikke alt. Vi fik Pizza til aftensmad som vi plejer og få hjemme ved Sigrid. Efter aftensmad fik vi en Quiz hvor vi skal svare på spørgsmål om Oscar. Det værste ved festen var at vi skal holde en tak-tale og det var meget pinligt og jeg vidste ikke hvad jeg skal sige jeg var nervøs, men det gik okay godt. Så gik vi lidt udenfor, gik lidt for os selv, hyggede, snakkede med hinanden, prøvede og løse et spil. Til sidst fik vi is, den var meget god, jeg elsker is, men jeg syntes det var lidt for tidligt og få is nu, men ellers var det en meget god fødselsdag fest. Den fest glemmer jeg aldrig.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-