En meget god indkøbs tur med mine forældre

Inden vi tager afsted til at ud og handle kigger min mor i et indkøbs blad hvor hun ser Ballerina. Jeg skal ud og handle med mine forældre tager det 1-2 timer fordi vi skal have så mange ting og sager og min far siger at vi skal købe to ting af de samme ting så vi har nok til alle ugerne. Så min far siger så at han tager 15 Dansk-Vand Og vi køber højest 1-2 gange om ugen. Jeg for 2 pakker tyggegummi med 3 pakker i, 2 par sko et par Ballerina og et par Ballerina sko med høje hæle og noget Marabou Chokolade med Nougat.

Lyserøde/røde Ballerinas i Kvickly for 80 kr. 

Ballerina sko med højhæl bag på i Kvickly for 180 kr.

To tyggegummi pakker for 30 kr. og en for 15 kr.

Marabou Chokolade med Nougat.




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-