Mollies dejlige fødselsdag!

Idag er det min hunds fødselsdag Mollie hun bliver 2 år idag som i menneske år bliver hun 14 år. Jeg går ned i min klub for at putte fyld i min pude til Mollie. Puden ser sådan her ud og den er meget piget, men det er selvfølgelig også fordi at hun er en meget piget hund. Derefter hyggede jeg mig sammen med mine veninder og spillede poker. Min far kom hen og hentede mig over i klubben cirka klokken 16:30 også kørte vi op til Veri Centeret og købte slik til i aften, hvor vi nemlig skal se X-factor. På vej hjem af går min får ind og henter Pizza til os også vi I 10 minutter på at pizzaen er færdig. Pizzaerne var vildt gode, og efter vi havde spist går min mor og jeg ud og går med min hund Mollie. Da vi kom hjem går jeg op på mit værelse og ser Paradise Hotel og spiser lidt slik.

Min elskede hund Mollie hun er bare verdens bedste hund!!<3


En lækker og god slik pose til mig!


Mollies meget piget pude, men den er sgu fucking flot!




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Fysik og Kemi - Salmiak lakrids pulver

Faldt på min cykel -.-